czwartek, 17 marca 2011

002

Tak jak obiecałam, dzisiaj coś napiszę:) Zrobiłam kilka zdjęć mojej szafy na początek, gdy będę miała więcej czasu postaram się prezentować szczegółowo moje perełki. Na zdjęciu widoczne są tylko ulubione rzeczy, dla potrzeb zdjęcia musiałam pozbyć się 3/4 ciuchów. na kolejnych zdjęciach są moje ulubione płaszcze, od lewej:
kawa z mlekiem, Tschibo, ecru, Zara
zgaszony róż, Pretty Girl
brązowa pepitka, zwykły butik, kupiłam go za jedyne 39zł (!) jestem mega zadowolona

czarny, jakiś butik
czarna
eko skóra zwykły butik





6 komentarzy:

  1. no ładnie poukładane :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. łooo chcę te rzeczy co są w szafie:D
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czeeeść:) fajnie jest czasem zrobić coś na potrzeby bloga :) przy tym troszkę się posprząta.Nic więcej nie mogę napisać bo mało co widać:) czekam na notkę! oczywiście obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! fajny blog! obserwujemy?
    zapraszam do mnie!
    http://bllablaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz super rzeczy w tej szafie :)

    OdpowiedzUsuń