środa, 16 marca 2011

001

Witam wszystkich na moim pierwszym blogu, postaram się aby był on ciekawy i zachęcił Was do eksperymentowania z modą a także czerpania inspiracji z mojej szafy i nie tylko.
Pragnę przedstawić tutaj wszystkie najnowsze ciekawostki modowe, co nosić aby być trendy, czego nie nosić aby uniknąć wpadek.
Mam nadzieje, że każda z Was znajdzie zawsze tutaj coś dla siebie:)
Na dobry początek przedstawiam Wam według mnie interesujący i inspirujący pokaz mody z najnowszymi trendami:) 
Oczywiście liczę na Wasze opinie.  

Poniżej pokaz mody Primavera Verano, prezentowane sukienki są przecudne! chciałabym mieć każdą jedną <marzyciel>:)



Obecnie jestem bardzo zmotywowana do tego, żeby prowadzić bloga tak więc jutro z pewnością się pojawi już kilka inspiracji i ciekawostek, mam nadzieje, że zainteresowanie moją stroną będzie a ja z przyjemnością będę Wam prezentować kolejne nowości:)


Serdecznie zapraszam!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz